Pirms lasiet mūsu latviešu valodas lapas, NOSLĒPIET ŠEIT, lai atraisītu svarīgu informāciju par tām.

Mūsu angļu un vācu valodas tīmekļa vietnes rakstām un pārbaudām mēs paši, tās ir precīzas un šobrīd ietver daudz vairāk satura. Visas pārējās valodas ir mūsu lieliskās lietotāju kopienas un mākslīgā intelekta kombinācija. Atkal jāatgādina, ka lielākā daļa teikumu jau ir ļoti labi valodnieciski.

Ja lasāt šīs lapas kā dzimtās valodas lietotājs, mēs joprojām aicinām jūs palīdzēt mums kļūt vēl labākiem.

Šim nolūkam esam izstrādājuši vienkāršu sistēmu. Ja kaut kas jums šķiet dīvains vai lingvistiski neveiksmīgs, lūdzu, noklikšķiniet uz pogas attiecīgā teikuma beigās un dariet mums zināmu, lai mijiedarbība īpaši netraucētu jūsu lasīšanas plūsmu. Ja nospiežat pogu, lai saglabātu teikumu, mēs tiksim informēti un pārskatīsim ieteikumus.

Sistēmai šeit ir trīs noklusējuma iestatījumi:

[p]

Bet, lūdzu, neuztraucieties sākt citu lapu tulkošanu, mūsu process, kā to darīt, ir definēts un izstrādāts. Ja jūs interesē sīkāka informācija, rakstiet mums. Mūsu satura piedāvājums visās valodās pieaugs lēnām, bet pakāpeniski.

Lieto ColorPerfect, lai apstrādātu attēlus pelēkās skalas režīmā (vienkanāla attēli)

ColorPerfect ir arī lieliski piemērots monohromu attēlu (vienkanālu attēlu) apstrādei, piemēram, melnbaltu negatīvu skenēšanai. Šādu attēlu skenēšana melnbaltā režīmā ir pat tas, ko mēs iesakām jaunajiem lietotājiem. Zemāk ir dažas lietas, kas jāpatur prātā, strādājot ar šādiem attēliem programmā ColorPerfect.

ColorPerfect galvenokārt ir paredzēts attēlu apstrādei ar trim krāsu kanāliem (RGB). Kad ColorPerfect tika pievienota iespēja tieši apstrādāt pelēkās krāsas attēlus, mēs nolēmām šādus pelēkās krāsas attēlus uzskatīt par vienkrāsainiem RGB attēliem. Šis dizains neietekmē izvades rezultātus, ja lietotāja krāsu iestatījumi ir attiecīgi iestatīti, taču tam ir priekšrocība. Nepieciešamie krāsu iestatījumi ir izdevīgi arī citu iemeslu dēļ, kurus aplūkosim tālāk.

Pareiza pelēkās krāsas profila izvēle ColorPerfect

Lai nodrošinātu, ka ColorPerfect priekšskatījuma attēls un galīgais attēls, kas izvadīts uz Photoshop, sakrīt spilgtuma un kontrasta ziņā, ir jāizvēlas darba pelēkais profils, kurā tiek izmantota tāda pati toņu reproducēšanas līkne (bieži vien gamma) kā jūsu noklusējuma RGB darba krāsu telpā. [#br]Ja jūsu noklusējuma krāsu telpa ir sRGB, izmantojiet sGray; ja tā ir Adobe RGB 1998, izmantojiet Gray Gamma 2,2; ja tā ir Apple RGB vai ColorMatch RGB, izmantojiet Gray Gamma 1,8. Ja jūsu noklusējuma krāsu telpa ir eciRGB v2, skatiet šīs lapas apakšējo sadaļu. Tikai šādi saskaņojot izmantoto pelēko profilu un noklusējuma RGB darba krāsu telpu, tiks nodrošināts, ka ColorPerfect priekšskatījuma attēls atbilst galīgajam attēlam programmā Photoshop.

Tikai galīgo attēlu, gan ColorPerfect parādīto priekšskatījuma attēlu atveido Photoshop. Atšķirība starp abiem ir tāda, ka ColorPerfect vienmēr ir jāprasa Photoshop, lai priekšskatījuma attēls tiktu atveidots kā krāsu attēls, lai varētu izmantot tālāk aprakstītos krāsu rediģēšanas rīkus. Protams, pelēkās skalas attēliem nav iestrādāts papildu RGB krāsu profils, tāpēc Photoshop vienmēr atgriezīsies pie savas noklusējuma RGB darba krāsu telpas, kad tiks lūgts attēlot priekšskata attēlu krāsu režīmā. Filtra spraudnim nav iespējams iegūt informāciju par noklusējuma krāsu telpu, tāpēc mēs nevaram viegli kompensēt iespējamās atšķirības.

Ja jums ir nepieciešams izvadīt attēlu konkrētā pelēkās skalas profilā, kas neatbilst jūsu standarta RGB darba krāsu telpas toņu līknei, mēs iesakām apstrādāt attēlu piemērotā iestatījumā, kā aprakstīts iepriekš, un pēc tam konvertēt galīgo attēlu vēlamajā pelēkās skalas profilā, kamēr attēlam joprojām ir 16 bitu dziļums.

Krāsu rediģēšanas rīku pieejamība un mērķis, apstrādājot pelēkās krāsas attēlus

ColorPerfect neslēpj krāsu rediģēšanas rīkus, piemēram, CC filtru sistēmu un piesātinājumu, kad apstrādājat pelēkās skalas attēlus. Ja lietojat spraudni tieši pelēkās skalas attēliem (Photoshop: Attēls > Režīms > Pelēkā skala), šos rīkus varat izmantot tikai, lai novērtētu, kas būtu iespējams, ja pirms spraudņa aktivizēšanas attēls būtu pārveidots RGB. Šajā gadījumā rīkus var izmantot, lai tonētu melnbaltu attēlu, kas ir līdzvērtīgs tradicionālajai tumšās kameras ķīmijai. Apstrādājot pelēkās skalas attēlus, krāsains ir tikai priekšskatījuma attēls. Šajā gadījumā ColorPerfect pirms attēla izvadīšanas pārveido galīgo attēlu patiesā pelēkā tonī. [#br]Instrumenti, kurus nevar lietderīgi izmantot melnbaltiem attēliem, piemēram, FilmType / SubType / FilmGamma kalibrēšanas sistēma, parasti nav pieejami, apstrādājot pelēkās gammas attēlus, un no tiem jāizvairās arī tad, ja melnbaltus attēlus apstrādā RGB režīmā.

Piezīme par pārslēgšanos starp Photoshop:> Attēls > Režīms > Greyscale un RGB

Divas Photoshop komandas "Image > Mode > Grayscale" un "Image > Mode > RGB" ir saīsnes uz komandu "Convert to Profile" (Konvertēt uz profilu), abās tiek izmantoti iepriekš noteikti iestatījumi. Iepriekš noteiktie iestatījumi ir tādi, ka šādās konvertācijās tiek izmantota noklusējuma RGB darba krāsu telpa un noklusējuma pelēkās skalas profils. Šos priekšnoteikumus var iestatīt šādi: Photoshop: Rediģēt > Krāsu iestatījumi. [#br]Ja jums ir lineāra skenēšana un pirms ievades programmā ColorPerfect pārslēdzaties starp RGB un pelēkās skalas režīmiem, attēla izskats nemainīsies, ja vien noklusējuma RGB darba krāsu telpa un noklusējuma pelēkās skalas profils atbilst iepriekš aprakstītajam. Ja tie nesakrīt, lineārā skenēšana tiks apstrādāta tā, it kā tai būtu noteikta gamma, un, pārslēdzot režīmus, tiks konvertēta uz citu toņu līkni vai gammu, pamatojoties uz šo pieņēmumu, tādējādi faktiski mainot attēlu. Protams, pelēkās gammas attēliem tas var nesabojāt krāsas, taču, lai iegūtu konsekventus rezultātus, jums tas ir jāņem vērā.

Piezīme lietotājiem, kuriem programmā Photoshop kā noklusējuma RGB darba krāsu telpa ir izmantota eciRGB v2

Es iesakām lietotājiem konfigurēt Adobe Photoshop, lai kā noklusējuma RGB darba krāsu telpu izmantotu eciRGB v2, tikai tad, ja tam ir pamatots iemesls parastajā attēlu rediģēšanas darbplūsmā. Kad šī izvēle ir izdarīta, ir grūti noteikt vienādību starp noklusējuma RGB darba krāsu telpas un noklusējuma pelēkās skalas profila toņu līknēm, kā tas prasīts iepriekš minētajā rakstā. Cik mums zināms, nav atbilstoša pelēkās krāsas profila ar L* kā toņu vērtību līkni. [#br]Tā kā principā nav grūti definēt šādu pelēkās krāsas profilu, mēs esam izveidojuši šādu profilu. Tomēr mēs neiesakām lietotājiem, kuri nepaļaujas uz eciRGB v2, izmantot mūsu pelēkās skalas profilu, tāpat kā mēs neiesakām izmantot eciRGB v2 kā noklusējuma RGB darba telpu kopā ar ColorPerfect. Jūs varat lejupielādēt mūsu LStar pelēkās krāsas profilu šeit. 16 bitu kadrus, kas izveidoti, izmantojot LStar pelēkās skalas profilu, pēc tam var viegli konvertēt jebkurā citā pelēkās skalas profilā pirms konvertēšanas uz 8 bitiem.